טיפים

בית - טיפים - ראשי

להבין את הלקוח

במטאור לא רק הניקיון עולה דרגה. גם השירות.

בעולם בו אנחנו חיים החדשנות, הדיגיטציה והרשתות החברתיות, מקבל כל גולש במה לתת חוות דעת. כל אחד יכול בלחיצת כפתור להיות מבקר מסעדות/מלונות/ אטרקציות/מוצרים ושירותים פוטנציאלי.
שינוי אשר מחזק עוד את כוחם של הלקוחות ומקבלי השירותים ומרגיל אותם לתודעת ורמת שירות גבוהה יותר.

העלייה בסטנדרטים בשירות, והציפייה לקבלת שירות טוב יותר איננה באה לידי ביטוי רק במסעדות, מלונות ובעסקים קטנים, היא מחלחלת ומשפיעה גם על רמת השירות שאותם הלקוחות מצפים לקבל גם מארגונים גדולים, ותיקים ומנוסים.

אנו במטאור חברת שירותי הניקיון הגדולה והוותיקה בישראל מייחסים למילה "שירותי" חשיבות לא פחותה מאשר למילה "ניקיון".

בדיוק כמו שאנחנו, שואפים למצוינות, מתפתחים ומתקדמים כל הזמן בכל הקשור לניקיון הירוקלכלים ולשיטות ניקיון חדשניים כך אנו נוהגים גם בתחומי הבקרה, השירות והמעקב אחרי שביעות הרצון של הנוגעים בשירותים אותם אנחנו מספקים.

בדיוק לשם כך פיתחנו תודעה ייעודית, המסייעת לנו להיות בבקרה מול הלקוח ולהבין ממנו את מידת שביעות הרצון שלו ומהן הנקודות לשיפור ולשימור.

באמצעות מדרג הלקוח את שביעות רצונו משירותי הניקיון אותם הוא מקבל מאתנו, במספר קריטריונים: איכות הניקיון, פריון העובדים, טיפול בבקשות ותלונות, אספקת חומרים וכלים, אווירה וסביבת עבודה, ועוד. המערכת מנתחת את הנתונים שהתקבלו, מבצעת חתכים שונים, המצביעים על רמת השרות והמקצועיות. מהם הנושאים הטובים שעלינו לשמר ומהם הנושאים בהם אנו צריכים להשתפר.

הנתונים המתקבלים נשלחים לגורם במטה החברה, (בנוסף למנהל הלקוח הנמצא בקשר קבוע עם מקבל השירות), אשר עובר על הליקויים וממנו מופק דוח מתקן אשר מאפשר לייעל את השירות ולעבוד בשקיפות מול הלקוח. הליך הבקרה באמצעות הדיווח מתקיים מול הלקוח אחת לרבעון ובכך מאפשר לחברה בקרה ושיפור תהליכי עבודה מתמידים מול הלקוחות.  

אנחנו בחברת מטאור מבינים שמערכת היחסים עם לקוחותינו היא לטווח ארוך, לכן לא פחות ממה שאנחנו משקיעים בשמירה על הניקיון בעסקים של לקוחותינו, אנחנו משקיעים ביחסים איתם, בשירות בבדיקה של עצמינו ובשמירה על שביעות רצונם.

רוצים גם אתם ליהנות מהשירותים של חברת שירותי הניקיון הגדולה בארץ? רוצים להשאיר את הראש נקי לפחות בכל הקשור לניקיון בעסק שלכם. מלאו את הפרטים בטופס הצעת מחיר ואנו ניצור אתכם קשר.

צרו קשר

התקשרו עכשיו
077-4668576
הצהרת נגישות